piektdienas vakara izklaides

Tad nu tā. Kundziņam vakar bija puišu vakars, un arī es nolēmu uzdzīvot zaļi un cept picu. Sanāca tiešām baigi garšīga. It kā jau nekā sevišķa, bet mājās gatavota pica man garšo daudz labāk nekā Lulū vai Čili. Iespējams, tāpēc, ka neviens neskopojas ar sastāvdaļām un nesver pēc priekšrakstiem. Jāatzīstas, ka arī tagad man krāsnī cepas pica. Tiesa gan mīkla ir no paciņas, bet, manuprāt, nav ne vainas. Sirsdmieram arī paskaitīju, cik daudz visa kā tur ir.

Tātad:

gatavais mīklas maisījums + 220 grami ūdens + 40 grami eļļas
70 grami kūpinātas gaļas (vairāk no vakardienas nebija palicis pāri),
70 grami paprikas,
200 grami šampinjoni,
350 grami tomātu,
300 grami siera.

Saliku to visu smuki uz pannas, šoreiz mīkla izklājās pa visu pannu un nesarāvās kā vakar. Man gan nav ne mazākās jausmas, kādēļ tā. Iespējams, vienkārši izkaisīju pannā mazāk miltus un mīkla pielipa. Es gan liku arī tomātu mērci, man tā tomēr prasās apakšā. Vēl pārkaisīju actuales atnestos marinētos asos piparus un marinētus gurķīšus.

Tagad tik jāgaida, kad tas viss sāks smaržot un aicināt uz laiskām svētdienas brokastīm, pa logu skatoties, kā snieg sniegs.

Es taču sirdsmieram skaitīju, cik daudz visa kā te ir. Parēķinot sanāk, ka visā lielajā pannā ir 30 FD vienības. Sadalot to visu 16 gabaliņos, vienā ir kādas divas vienības. Nav nemaz tik traki.

P.S. Vēl jau es vakar gribēju izmēģināt rīsu pudiņu vai vismaz burkānkūku, un pavisam noteikti – plūmju saldējuma kokteili. Taču tas viss palika nerealizētu plānu līmenī.

Birkas: ,

Viena atbilde to “piektdienas vakara izklaides”

  1. 5diena=pica « uwa gatavo Says:

    […] arī no gatavā maisījuma, tā likās labāka un sāku ar to. Virsū liku visu to pašu, ko iepriekšējā reizē. Sanāca jau garšīgi. Uztaisīju arī otru picu no paštaisītās mīklas. Nekādas vainas, […]

Komentēt

