Maija un paija

Esmu tikusi pie Rimi uzlīmju pannas – bija grēks neizmēģināt. Izlēmu taisīt ābolu pīrāgu. Viss baigi forši – apakšā mīkla no miltiem, drusku sāls, eļļas un piena. Joprojām gan neesmu pārliecināta, vai recepte bija pareiza, jo Amerikas latviešu pavārgrāmata, kur pīrāgi saukti par paijām, joprojām atrodas pie Elīnas, un viņa man sabildēja paiju receptes. Es nu izvēlējos vienu, kur recepte it kā beidzās lapas apakšā, bet nākamā lapa nebija nofotografēta. Nu nekas, ar mīklu tas viss OK. Vismaz tā likās. Joki sākās ar pildījumu – olas, cukurs, kanēlis, citrona miziņa, silts piens. Es savā uzlabošanas mānijā pieliku vairāk ābolu un cukura, jo likās, ka citādi būs mīklas groziņš pildīts ar ābolu omleti. It kā viss sanāca labi, bet tik un tā drusku garšoja pēc saldas omletes groziņā. Kungs gan teicās, ka esot labi, bet viņš jau reti atzīstas, ka nav gan. Un bildes nav, jo es, ņemot pīrāgu ārā no formas, savā veiklībā to veiksmīgi sadalīju – puse nokrita uz krēsla, otra puse palika rokā. Tā lūk man iet.

3 Atbildes to “Maija un paija”

  1. Edgars Says:

    Kura daļa Pašai un kura Kungam? Krēsla vai tā kas rokās?🙂

  2. actuale Says:

    KĀ pie Elīnas?!?!?!

Komentēt

