Dzīves svinēšana pie Elīnas

Šodien biju ciemos pie Elīnas, kur svinējām dzīvi un cepām mafinus. Sanāca nepieklājīgi labi, un tas nozīmē, ka nu ir atrasta recepšu recepte! Bija trīs dažādi mafini – ar citrona miziņu un šokolādes gabaliņiem, apelsīna miziņu un mellenēm un kokosriekstu skaidiņām. Burvīgi, ka es Jums saku – burvīgi.

Un tātad, viss pavisam vienkārši – sajauc olas ar cukuru, pielej eļļu, pierīvē citrona vai apelsīna miziņu, pielej arī sulu, pieber miltus un cepamo pulveri. Daļu mīklas var sajaukt ar pienu un kakao, tad sanāk smuki krāsainie kēksiņi.

Nu, ko lai saka. Dzīve ir skaista. Elīna beigās no laimes par melleņu mafiniem gulēja uz grīdas. Pavisam nopietni.

Recepte:
četras olas
pusotra glāze miltu
glāze cukura
pusotra tējkarote cepamā pulvera
piecas ēdamkarotes eļļas
trīs ēdamkarotes kakao pulvera
trešdaļa glāzes piena
vanilijcukurs

Variācijām:
Mellenes, ķirši, šokolāde, kokosriekstu skaidiņas, rozīnes, kanēlis, magones, visādas sēklas un rieksti.

Izmaksas: apmēram Ls 2. Un jau atkal – smalkās Mārtiņielas virtuves īre, ceļa izdevumi un fotosesija šajā summā neiekļaujas.

11 Atbildes to “Dzīves svinēšana pie Elīnas”

  1. elīna pelīna Says:

    es vēl tagad guļu uz grīdas!!! :))
    bija lieliski, paldies!

  2. Zane Says:

    Anda, man tev ir piedāvājums/ izaicinājums
    Kad satikšu, izstāstīšu, bet ir ļoti nopietni un Tev patiks

  3. Līga Says:

    Sveika, es ar gribu mafinus, bet vienīgā panna , ko varu atrast , ir no silikona. baidos cept tādā . ir pieredze ?

    • uwa Says:

      Silikona kēksiņu panna ir mana mīļākā. Jāivēro maksimālā cepšanas temperatūra, laikam 230 grādi.

      Baigi ērti – nevajag eļļot, saliec tik mīklu, liec cepties un gaidi, kad gatavs. Vēlams drusku pagaidīt, lai kēksiņi nedaudz sastingst un tad spiest ārā no formiņām – nezinu, kā precīzāk aprakstīt šo procesu.

      Ja cep uzreiz ar papīrīšiem, tad vispār nekādu problēmu. Cep un ēd : )

  4. Rita Says:

    Paldies par šo recepti.

    Taisu katru nedēļu un man sanāk🙂

  5. una Says:

    cik ilgi jacep un cik daudz vajag vanilas cukuru???????

  6. Kristīne Says:

    Man diemžēl šie mafini neizdevās. Tā kā biju nolēmusi taisīt bez kakao, tad nepievienoju ne pienu, ne kakao, jo pēc receptes bija noprotams, ka tikai šokolādes mafiniem vajag tos.

    Rezultātā man nav sanākuši ne mīksti, ne sulīgi mafini. Tie ir ar cietu virsu un garšo pēc parasta biskvīta.

    Nesaprotu, kur mana kļūda.

    Tā gribējās mīkstus, sulīgus mafinus un šī recepte bija tik cerīga. Tagad man ir vesela panna ar cietiem, papīriņos atrodošamies biskvītiem😦

  7. Dana Says:

    Cik ir tilpums šai bieži izmantotajai glāzei?

Komentēt

