Kēkss ķieģelīša formā

Kad man vakar radās bažas, ka kēkss bez cepamā pulvera varētu neizdoties, izmisīgi meklēju, ko varētu uzcept vietā. Taču izrādījās, ka man ir tikai viena ola. Ņēmu talkā manu mīļāko lasāmvielu – Dzidras Zeberiņas grāmatu Ģimenes pavards – un tiku līdz receptei Sacepums bez olām.  Improvizējot sanāca tiešām burvīgs kēksveidīgais, man pašai šķiet, ka tas ir garšīgākais, ko jebkad esmu uzcepusi.

Recepte:
400 grami cukurs – baltais un brūnais
100 grami eļļas
viena ola
160 grami krējums
citrona miziņa un sula
20 grami vaniļas cukura
110 grami rozīņu
40 grami ingvera cukāti
60 grami kokosriekstu skaidiņas
120 grami šokolādes
300-400 grami miltu
200 grami piena
cepamais pulveris

Sajaucot to visu kopā, ielejot garajā ķieģelīša formā un cepot drusku ilgāk nekā stundu (pēdējās 20 minūtes cepot pārklātu ar foliju) sanāca tiešām garšīgs kēkss.

3 Atbildes to “Kēkss ķieģelīša formā”

  1. Elina Says:

    Loti garsiigi

  2. Žanete Says:

    Tik garšīgs kēkss man vēl nebija sanācis. Paldies par recepti

Komentēt

