Cik gramu cukura ir vienā glāzē?

Man labāk patīk receptes, kur viss dots gramos, tāpēc ne reizi vien mulstu, ja viss tiek mērīts glāzēs vai tasēs. Vēl jo vairāk – ja daļa produktu gramos un citi – glāzēs. Atbraucu pie mammas, un viņas recepšu grāmatas sākumā viss smuki salikts tabuliņā.

Tātad, vienā glāzē ir tik grami produkta:

cukurs = 200
ūdens = 250
piens = 250
krējums = 250
griķi = 210
manna = 200
auzu pārslas = 190
rīsi = 230
milti = 160
kartupeļu ciete = 200
rīvmaize = 125
kausēts sviests = 245
eļļa = 220

9 Atbildes to “Cik gramu cukura ir vienā glāzē?”

  1. Edgars Says:

    Uz šito raktu tev no googles varetu būt daudz kliku🙂😀

  2. x-f Says:

    Jā, es te tieši no Gūgles.🙂
    Paldies!

  3. Enricco /Āgenskalns,Rīga/ Says:

    SUPER!
    Milzu Tev PALDIES

  4. Linda/ Olaines novads Says:

    es ar no googles🙂 Paldies!!!! Man noderēja!

  5. superpelis Says:

    Paldies! ļoti noderīgi,🙂

  6. KUKUMBER Says:

    labs es ar no googles +++

  7. biinite Says:

    Riktīgi noder, tikko apmulsu, bet nu varēšu pagatavot to ko biju iecerējusi.😀
    PĀLDIES.🙂

  8. Iveta Says:

    http://solomajai.blogspot.com/p/svari-meri-tilpumi.html

Komentēt

