Sēnītes

Es tiku pie sēnīšpannas! Es tiku pie sēnīšpannas! Man ir sēnīšpanna!!!

Ir arī recepte un neziņa, kā izcept sēnītes, ja ir tikai elektriskā plīts un cepeškrāsns. Mamma saka, ka esot jācep uz gāzes plīts.

5 Atbildes to “Sēnītes”

  1. Edgars Says:

    Cik atminos – tev ir kamīns, kas šai nodarbei varētu būt pats atbilstošākais!

  2. Jana Says:

    Hmm, sēnīšpanna? Tas kāds eifēmisms, vai?🙂

    • uwa Says:

      Es tam nezinu nekāda cita apzīmējuma. Tos cepumiņus, kas izskatās pēc sēnītēm ar šokolādes cepurīti, cep tādā īpašā pannā ar iedobītēm – sēnīšpannā.

  3. dana Says:

    Cik no bērnības atceros – sēnīšpanna ir cilvēku mocāmais rīks😀 Mana mamma pāris reizes ir plosījusies ar viņu, bet rezultātā panna vienmēr tika iesviesta izlietnē, krievu sulīgās daiļrades pavadījumā!

Komentēt

