Brīvdienu plāni

Brīvdienu kulināro piedzīvojumu plāni vēršas plašumā. Biju domājusi uztaisīt kārtaino mīklu, bet laikam cepšu kārtīgus pīrāgus. Un kanēļmaizītes, un magoņu, un ķimeņu bulciņas. Kad kundziņam jautāju, kā viņam šķiet, ko es garšīgu esmu izdomājusi brīvdienām viņš sāka ar visai apšaubāmiem minējumiem: tītars (es teicu, nē kaut kas mazāks), cielava (nu, nē, kaut kas cits!), sesks. Tad mana jautrā pacietība bija galā, un izklāstīju savu plānu par pīrāgiem. Viņš bija izbrīnīts, jo neesot taču Ziemassvētki. Man jau gribētos vēl visu ko uztaisīt. Tāpēc iešu rīt uz tirgu pēc gaļas un visādiem citiem produktiem.

Komentēt

