Vienkāršā un garšīgā vista

Šonedēļ biju ciemos pie krustmātes, un viņa gatavoja vistu. Gribēja gan drusku smalkāk, bet kaut kas nogāja greizi un tapa ļoti garšīga vistas mērce, ko ēdām ar kartupeļiem. Visi brīnījās, ka es neko tādu neesmu ēdusi un taisījusi, jo to taču dara visi. Tiesa, man ir tā kā aizspriedumi pret visādām burciņu mērcēm. Taču, ja tā padomā, tiek ēsts daudz kas krietni neveselīgs, kaut vai mana mīļā zēro koliņa. Tāpēc es to pašu atkārtoju mājās ar rīsiem.

Tātad, ņem trīs vistas filejas (tirgū tie ir apmēram divi lati), sagriež un pannā apcep. Vienlaicīgi noskalo rīsus un vāra. Pieber vistai drusku sāli un piparus, un gāž klāt Spilvas Saldskābo Ķīnas mērci. Es vēl pieliku drusku čili mērci, un sanāca tiešām gardas vakariņas. Pietika diviem ēdelīgiem vīriešiem, mazām vakariņām man un vēl nākamās dienas pusdienām darbā.Tas viss par kādiem 3.5 latiem.

2 Atbildes to “Vienkāršā un garšīgā vista”

  1. ALexus Says:

    Juuu!!! Šito pat es varu pagatavot!🙂 Garšiiigi!

Komentēt

