Vafeles, vafeles!

Cik atceros, agrāk bija divu veidu vafeļu pannas. Vecmammai bija tāda ar aptuveni centimetru lieliem kvadrātiņiem, kas taisa forši plānas un kraukšķīgas vafeles, bet mammai bija panna ar garenām iedobītēm, sanāca drusku biezākas un mīkstākas vafeles. Es kaut kad sadedzināju vadu, tāpēc gadus desmit ar to nekas nav darīts. Es gan ļoti ceru, ka panna vēl kaut kur pažobelē ir atrodama, jo man ir klusa cerība, ka to varētu reanimēt.
Tagad man ir tāda jokaina panna, kur sisniņas veido apli. Vafeles sanāk normālas, nekas īpašs, tāpēc mīklai jābūt īpaši garšīgai.

Recepte:
trīs olas
250 grami cukura
250 grami miltu
drusku sāls
100 grami sviesta

Izmeklējos vafeļu receptes, un uzticamākā šķita Sirmā versija par vafeļu mīklu.
Vispirms uzliek sildīties vafeļu pannu. Bļodā iesit olas, pieber cukuru, miltus, sāli un labi samaisa līdz izveidojas viendabīgaa masa. Tajā pašā laikā katliņā izkausē sviestu, un lēnām pievieno mīklai.
Viss! Kad panna uzsilusi, ielej drusku mīklu un cep līdz vafeles gatavas.
Pirmajā brīdī biju nobažījusies, vai tik mīkla nav par biezu un nevajadzēs liet klāt pienu. Labi, ka sagaidīju pirmo vafeli un visu nesabojāju! Kurš gan būtu domājis, ka no mīklas, kas šķiet krietni par biezu, sanāk gardumgardas vafeles?

2 Atbildes to “Vafeles, vafeles!”

  1. Inga Says:

    Sveika! Viss jau labi, tikai, manuprāt, cukurs pa daudz….😦 Pat meni bērni, kas saldumus mīl, nošķebinājās jau pēc pirmās vafeles…

  2. Mairita Says:

    Sveiki! Es varu piekrist Ingai , cukura ir par daudz un miltu arī. Jo man bērni šķobijās, ka pārāk saldas. Man pašai likās, ka pārāk cietas un biezas.

Komentēt

