Kārtējā izgāšanās

Kaut ko atkal biju aizstiepusi uz darbu, un kolēģe Inga pajautāja, vai man tiešām vienmēr viss izdodas. Es, protams, atbildēju, ka visu laiku kaut kas nesanāk un tādas reizes ir biežākas nekā labs rezultāts. Tad nu šī, Inga, ir tā reize, kad man ir sanācis kaut kas izcili nekāds. Varbūt to glābtu saldais krējums vai kas cits, kas to visu satur kopā, bet vispār – izķērnātas garšīgas lietas, ko labāk būtu bijis apēst atsevišķi.

Tātad, es iekrāmēju kūkas formā kārtaino mīklu, uzgriezu rabarberus, banānus, aplaistīju ar kļavu sīrupu, pabārstījos ar halvu un vēl uzliku šokolādes gabaliņus. Beigās vēl uzliku zefīru pusītes. Briesmīgi, tiešām briesmīgi. Ticiet un nekad to neatkārtojiet.

9 Atbildes to “Kārtējā izgāšanās”

  1. actuale Says:

    Tu toreiz biji kā no ķēdes norāvusies un neapstādināma!

  2. Edgars Says:

    Tu jau droši vien smiesies, bet es redzu, kur tur ir visa problēma – banāni🙂 Tie spēj sagandēt visu, nebūtu to, būtu ok!🙂

    • uwa Says:

      Es zināju, ka Tu tā teiksi!

      Nu nē, tas ķēmrausis vienkārši nekā neturējās kopā. Vajadzēja kaut ko, lai tie visi gabaliņi būtu vienā masā. Garša ta bija kaut kā ok.

      • Edgars Says:

        Nu ja neturas kopā, tad man liekas, ka tur varētu palīdzēt kas līdzīgs gaļas mašīnai – samal vienā mazā un izcep lielu saldo viltoto zaķi🙂

  3. viipsna Says:

    es jau promska atbalstu visādas izpausmes, īpaši radošās, bet.. apriekškam zefīrs?

  4. Līdzīgais Says:

    Vai, ku inčīgi🙂 Es jau pilnīgi iedomājos, kas notiek galvā tajā brīdī, kad šāda lieta top🙂 Man mēdz uznākt kas līdzīgs. Tipa baigā iedesma sazin ko jaunu un mega krutu satjūnēt. He, bet, protams, citreiz tas čenelings ir pat ļoti labs, un tiešām sanāk kaut kas jauns, gards un īpašs, viss pieliekas pareizajos daudzumos proporcijās un tā… bet nu jā. Citreiz mēdz būt arī apmēram šitā. Hehe, rabarberi, halva un zefīri😀 Forši😀 Bet jauka Tu esi, tiešām😉

Komentēt

