Ķiršu-biezpiena kūka

Svētdienas rītā pāršķirstīju internetu un uzdūros brīnišķīgai melleņu kūkai. Vajag uztaisīt!
Skrēju uz veikalu pilnā pārliecībā, ka tur aukstumvitrīnās mani gaida saldētas mellenes. Liels bija mans izbrīns, ka nekā tāda tur nebija. Nu tad, nopirku saldētus ķiršus un sāku improvizāciju. Bez lielīšanās varu teikt, ka šī kūka ir labākā, kas man pēdējā laikā ir sanākusi.

Recepte:
smilšu mīkla
saldēti ķirši
pāris ēdamkarotes kukurūzas vai kartupeļu cietes
dažas ēdamkarotes miltu
600 grami vājpiena biezpiena
200 grami svaigā siera
trīs olas
300 grami cukura

Gribēju vienreiz precīzi pieturēties pie receptes, bet viss nojuka brīdī, kad veikalā neatradu mellenes. Tad sapratu, ka receptē dotie daudzumi manai pannai būs par maz, cukurs iebira vairāk nekā plānots un tā nu man ir nevis melleņu kūka, bet gan ķiršu.

Vispirms no saldētvas izņem ķiršus un ļauj tiem atlaidināties. Uztaisa smilšu mīklu.

Ieslēdz cepeškrāsni un saslida to līdz 180 grādiem. Kamēr mīkla ledusskapī atpūšas, biezpienu sajauc ar olām un cukuru. Pievieno arī svaigo sieru. Drošības pēc pieliku arī drusku parasto miltu, lai biezpiena masa labāk turētos kopā.

Kūkas formā iekārto mīklu, es to vienmēr daru ar rokām.

Ieber ķiršus un apber ar kukurūzas vai kartupeļu cieti. Pannu pakrata, lai ķiršiem vienmērīgi pieķertos ciete un tie izskatītos pēc dzērvenēm pūdercukurā.

Virsū lej biezpiena masu.

Liek sakarsētajā cepeškrāsnī un cep kādu stundu, un atdzesē cepeškrāsnī.

Izmaksas: gandrīz piecītis.

Kalorijas: 100 gramos kūkas ir 150 kcal.

12 Atbildes to “Ķiršu-biezpiena kūka”

  1. viipsna Says:

    a ko dod tā ciete, kurā jāviļā ķirši?
    tas nav retorisks jautājums, es patiešām nesaprotu.

    • uwa Says:

      Man šķiet, ka tad tas ķirsis nesapļeckājas un arī neiekrāso visu kūku. Es te reiz cepu ķiršu plātsmaizi no kārtainās mīklas un tas sanāca vairāk tāda kā zapte pa visu. Šoreiz – smukas ogas.
      Bet var jau būt, ka man tikai tā liekas. Receptē bija teikts, ka vajag un es tā arī darīju.

  2. Elīna Says:

    mirstu, kā šito gribas

  3. viipsna Says:

    padevīgi ziņoju. izmēģināju.
    man gan ķirši bija vairāk, un biezpiena masa palika pāri, bet.. sanāca ļoti labi. visi ciemiņi ēda pa diviem gabaliem uzreiz!

  4. Cherry cheesecake | actuale.net Says:

    […] cheesecake (Ķiršu-biezpiena kūka) (Вишневый чизкейк) made by uwagatavo. #gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; […]

  5. Biezpiena-smiltsērkšķu kūka « uwa gatavo Says:

    […] nepieciešama kūka, kas vienmēr izdodas un garšo lielākajai daļai tās ēdāju, es cepu biezpiena kūku ar ķiršiem. Šoreiz cepu biezpienkūku par godu kundziņa dzimšanas dienai un veikalā blakus saldētajiem […]

  6. Biezpiena kūka ar rabarberiem « uwa gatavo Says:

    […] kāda laiciņa cepu kūku, kas vienmēr izdodas un garšo lielākajai daļai cilvēku – biezpiena kūku ar ķiršiem. Tā nu sanāca, ka palika pāri nedaudz mīklas un biezpiena masas. Negribējās to tā atstāt, […]

  7. uwa, Biezpiena kūka ar rabarberiem « home made Says:

    […] kāda laiciņa cepu kūku, kas vienmēr izdodas un garšo lielākajai daļai cilvēku – biezpiena kūku ar ķiršiem. Tā nu sanāca, ka palika pāri nedaudz mīklas un biezpiena masas. Negribējās to tā atstāt, […]

  8. Frensisa Says:

    Ļoti gribētos izmēģināt, bet cik lielu kūkas formu jāņem?

Komentēt

