Ziemassvētki

Vakar sazvanījos ar mammu, un viņa pasūtīja, ka rīt taisīsim četras konfektes: iereibušās aprikozes, serenādes, piparkūku bumbiņas un ķirsi marcipānā. Jau aplēju aprikozes, lai drusku iereibst, viss pārējais ar laikam sagādāts. Man vēl gribētos šokolādes trifeles.
Iztinu Ziemassvētku kūku un sadalīju divās daļās. Nu, vai ziniet… tas tik ir kaut kas! Tā vien šķiet, ka tikpat labi varētu dzert tīru rumu. Pat Kaspars teica, ka baigi stiprs. Tagad tik nevar saprast – tas ir labi vai slikti.
Priecīgi!

9 Atbildes to “Ziemassvētki”

  1. ezz Says:

    Tad jau esi cītīgi laistījusi, ja tik stipra. Savējo pāris dienas atpakaļ iztinu, apostīju un salaistīju, lai gaida rītdienu – būs labs!

  2. Brigita Says:

    Secinājums viens – Tavai kūkai jāļauj bišku “atžirgt”! :)) Preicīgus Svētkus!

  3. Līva Says:

    Es gan saku, ka visi tie gardumi bija labi un kūka ļoti stipra nebija:)

  4. Toadbeauty Says:

    Paldies par garšīgiem Ziemassvētkiem! Es ar končas sataisīju!🙂

  5. parsla.asere Says:

    Kur izpalika piparkūku končas???

  6. Antuanete Says:

    Kādā veidā Tu taisīji šokolādes trifeles? Es mēģināju no atdzesētas masas sataisīt bumbiņas, bet viņa tik ātri sāk pirkstos kust, ka sanāca tikai neregulāras formas spiriņas🙂 Garšīgi, protams, bet nākamreiz laikam jālej silta masa kādās formiņās un pēc tam jāapvārta kakao.

    • uwa Says:

      Nu man visādi gāja:) Ieliekot trauku ledusskapī, masa tā nevienmērīgi sacietē – gar malām jau ir cieta masa, bet vidū pašķidra. Es kaut kā lavierēju. Citas trifeles sanāca ļoti smukas, citas ne pārāk apaļas.

      Man rokas bija īsta kakao paradīze, tad arī īpaši tā masa nelipa pie pirkstiem.

Komentēt

