Iepazīšanās prieks

Šorīt es esmu tikpat priecīgs susuriņš, kā vakar vakarā. Kāpēc? Par visu pēc kārtas!
Pirms kāda laika saņēmu ziņu no ASV vēstniecības pārstāves Ingas, ka viņa gribētu ar mani sazināties. Nespēju iedomāties, ko esmu nogrēkojusies, bet saņēmu dūšu un atsaucos. Izrādās, ka viņa rīko Latvijas ēdienu blogeru un Sunset Magazine redaktores, restorānu kritiķes un blogeres Margo True kopīgas vakariņas. Pēc dabas esmu kautrīga un man nebija pārliecības, ka šajās vakariņās iederēšos, bet labi, ka K un actuale mani veda pie prāta, sakot, ka uz šādu pasākumu nedrīkst neiet.
Un tiešām! Bija lieliski vaigā iepazīties ne vien ar Margo, bet arī ar citiem, kuri raksta par un ap ēdienu (apzīmējums blogeris man joprojām neiet pie sirds) – Signi no cetrassezonas.lv, Absolūts Ēd Ilzi, subjektīvo Zani, Kristu un, jo īpaši, ar Armandu no fotoreceptes.lv. Es, protams, cerēju, ka viņš būs paņēmis līdzi Bongu, bet nekā – runču laiks.
Vakariņojām restorānā Ave Luna, kur līdz šim nebija gadījies būt, un uzzināju, ka mana jaunā mīļākā kūka ir īsts marcipāna sapnis.
Nevaru nepalielīties – vakariņu sākumā Inga minēja, ka kāds no viesiem tiks pie Margo jaunās grāmatas The One-Block Feast. Sēdēju un domāju, cik ļoti gribētu pie tās tikt un… jā, laimīgā loze krita man!

6 Atbildes to “Iepazīšanās prieks”

  1. NormaalsCilveeks Says:

    Klau man ir viens bilžuks kur Tu esi ar Margo kopā … ja padalīsies ar savu meila adresi nosūtīšu bildi …

  2. Jana Says:

    Cik forši!🙂

  3. subjektivs Says:

    Iepazīšanās prieks tiešām bija ko vērts🙂 paldies par jauko vakaru – tieši taisos līdzīgu ierakstu uztapināt, bet vēl nepaspēju! kā grāmata lasās?😉

  4. Real gourmand evening « Subjektīvs / Subjective Says:

    […] P.s. Anda jau bija pamanījusies par šo uzrakstīt pirms manis – varat ieskatīties šeit. […]

Komentēt

